Tālākizglītības programmu reģistrs

Reģ. Nr. Programmas nosaukums Mēŗķauditorija Piešķirto punktu skaits Realizētājs Programmas apstiprināšanas datums
NTI/S - 1119 Semināru cikls: “Efektīva komunikācija anestēzijas un intensīvās terapijas māsām – no pacienta līdz komandai” 2.cikls 4 semināri 8 LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība 16.04.2025.
NTI/S - 1118 Semināru cikls: “Efektīva komunikācija anestēzijas un intensīvās terapijas māsām – no pacienta līdz komandai” 1.cikls 4 semināri 8 LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība 16.04.2025.
NTI/S - 1117 Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām” 2.cikls 4 semināri 8 LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība 16.04.2025.
NTI/S - 1116 Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām” 1.cikls 4 semināri 8 LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība 16.04.2025.
NTI/K - 0588 Pneimokoku infekcijas epidemioloģiskie, laboratoriskie, terapeitiskie un profilakses aspekti XXI gadsimta skatījumā 8.7 Rīgas Stradiņa universitāte Tālākizglītības centrs 19.07.2022.
NTI/S - 1115 “Droša IUS ievade vecmātes praksē 4 Latvijas Vecmāšu asociācija 09.04.2025.
NTI/S - 1114 Perioperatīvās aprūpes māsu profesionālā izaugsme: kompetence, drošība, ilgtspējība. 4 LMa Perioperatīvās aprūpes māsu apvienība 24.04.2025.
NTI/S - 1113 Projekta “e-hospital4future – inovācijās un digitālajās tehnoloģijās balstīta veselības aprūpe” ietvaros seminārs “Digitālās prasmes ikdienas pacientu aprūpes procesos” (Digital skills in everyday in-patient care) 2 Pieaugušo neformālās izglītības iestāde "Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas Zinātniskā institūta mācību centrs” 02.04.2025.
NTI/S - 1112 Projekta “e-hospital4future – inovācijās un digitālajās tehnoloģijās balstīta veselības aprūpe” ietvaros seminārs “Komandas darbs un līderība māszinībās” 2 Pieaugušo neformālās izglītības iestāde "Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas Zinātniskā institūta mācību centrs” 02.04.2025.