NTI/S - 1126 |
Semināru cikls: “Efektīva komunikācija anestēzijas un intensīvās terapijas māsām – no pacienta līdz komandai”1.seminārs: “Saziņa ar intubētiem un nesarunājošiem pacientiem.” |
|
2 |
LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība |
16.04.2025. |
NTI/S - 1125 |
Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām”4.seminārs: “Pašaprūpe un ilgtermiņa labbūtība”. |
|
2 |
LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība |
16.04.2025. |
NTI/S - 1124 |
Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām”3.seminārs: “Efektīva komunikācija un komandas sadarbība” |
|
2 |
LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība |
16.04.2025. |
NTI/S - 1123 |
Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām”2.seminārs: “Stresa pārvaldība un emocionālā noturība darbā”. |
|
2 |
LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība |
16.04.2025. |
NTI/S - 1122 |
Semināru cikls: “Labbūtība anestezioloģijas un intensīvās terapijas māsām”1.seminārs: “Izdegšanas sindroms un emocionālā izsīkuma prevencija”. |
|
2 |
LMA Anestēzijas, intensīvās un neatliekamās aprūpes māsu apvienība |
16.04.2025. |
NTI/S - 1121 |
Trauksme |
|
3 |
Bērnu klīniskā universitātes slimnīca |
16.04.2025. |
NTI/ESF - 087 |
Eiropas Sociālā fonda Plus projekta Nr.4.1.2.6/1/24/I/001“Izglītības iespēju
nodrošināšana ārstniecībā iesaistītajām personām” ietvaros Neatliekamie stāvokļi akūtā nefroloģijā |
|
8 |
Rīgas Stradiņa universitāte |
16.04.2025. |
NTI/ESF - 086 |
Eiropas Sociālā fonda Plus projekta Nr.4.1.2.6/1/24/I/001“Izglītības iespēju
nodrošināšana ārstniecībā iesaistītajām personām” ietvaros Sevišķi maza svara bērnu aprūpe. |
|
8 |
Rīgas Stradiņa universitāte |
16.04.2025. |
NTI/ESF - 085 |
Eiropas Sociālā fonda Plus projekta Nr.4.1.2.6/1/24/I/001“Izglītības iespēju
nodrošināšana ārstniecībā iesaistītajām personām” ietvaros Jaundzimušo stabilizācija un transports. |
|
8 |
Rīgas Stradiņa universitāte |
16.04.2025. |